Ιωάννης Βαρδακαστάνης

- ΕΣΑμεΑ
Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη «Ίδιοι στις ανάγκες - Ίσοι στις εμπειρίες»-Υπό την αιγίδα της ΕΣΑμεΑ τιμήθηκε η Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη από την Κωτσόβολος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη την Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021 η Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια», που στόχο έχει να προσφέρει ίση πρόσβαση στην τεχνολογία σε όλους τους ανθρώπους, για μία καλύτερη ζωή, υπό την αιγίδα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ), της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεων Ελλάδας, πραγματοποίησε διαδικτυακή εκδήλωση για τα μέλη των Ε.Σ.Ε.Ε, Σ.Ε.Λ.Π.Ε, τραπεζικών και ασφαλιστικών εταιρειών, δημοσιογράφους της τεχνολογίας, της υγείας και του επιχειρηματικού ρεπορτάζ, αλλά και τους εργαζόμενούς της. Σκοπός της διαδικτυακής εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του στοχευμένου κοινού αναφορικά με τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των οικογενειών τους ως καταναλωτές.

Προς τιμή της Παγκόσμιας Ημέρας Εμπειρίας Πελάτη παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας που διενεργήθηκε το προηγούμενο διάστημα με την επιστημονική υποστήριξη του Ινστιτούτου της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία και Χρόνιες Παθήσεις, ΙΝ-ΕΣΑμεΑ και την ερευνητική συμβολή της εταιρείας ερευνών ΜRB, για λογαριασμό της Κωτσόβολος, αναφορικά με τη διερεύνηση της καταναλωτικής εμπειρίας για τα άτομα με κινητική αναπηρία, συμπεριλαμβανομένων των εμποδίων προσβασιμότητας στο φυσικό, δομημένο και ηλεκτρονικό περιβάλλον.

Ο νέος γενικός γραμματέας της ΕΣΑμεΑ και Μέλος του Δ.Σ. του ΙΝ-ΕΣΑμεΑ Βασίλειος Κούτσιανος χαιρέτισε την εκδήλωση και μεταξύ άλλων τόνισε: «Οι καταναλωτές με αναπηρία δεν είναι μόνο καταναλωτές ειδικών αγαθών, ειδικών υπηρεσιών…οι καταναλωτές με αναπηρία είναι και καταναλωτές γενικών αγαθών και υπηρεσιών που προστατεύονται από το γενικό νομοθετικό πλαίσιο “…” και πρέπει να χαίρουν μεταχείρισης σε ίση βάση με το καταναλωτικό κοινό χωρίς αναπηρία. Οι καταναλωτές με αναπηρία δικαιούνται το σεβασμό της προσωπικότητάς τους “…”. Επιβάλλεται να γκρεμίσουμε το τοίχος των στερεοτυπικών αντιλήψεων εις βάρος των ατόμων με αναπηρία, ενώ ταυτόχρονα δημιουργώντας προσβάσιμα περιβάλλοντα αίρεται η αναπηρία».

Το συντονισμό των ομιλιών της διαδικτυακής συνάντησης, ανέλαβε η κ. Μαρία Καλλέργη, customer experience manager της Κωτσόβολος- Dixons South East Europe. Ομιλητές ήταν επίσης ο κ. Ιωάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος - Dixons South East Europe, ο κ. Γιώργος Καρανίκας, πρόεδρος Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, ο κ. Αντώνης Μακρής, πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεων Ελλάδας, ο κ. Δημήτρης Μαύρος, πρόεδρος της MRB, ο οποίος παρουσίασε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και ο κ. Πάνος Τριανταφύλλου, παραολυμπιονίκης Ξιφασκίας με τον οποίο ολοκληρώθηκαν και οι ομιλίες της συνάντησης.

Περισσότερες εικόνες
Χρησιμοποιούμε cookies σε αυτόν τον ιστότοπο για την εξατομίκευση του περιεχομένου και την ανάλυση την επισκεψιμότητας. Παρακαλούμε, αποφασίστε εάν επιθυμείτε την αποδοχή των cookies στην ιστοσελίδα μας.